Vlastní obchodní a platební podmínky internetového obchodu Kapucínek dámská móda
Platné od 1.10.2012
1) ZÁKLADNÍ POJMY
Provozovatel elektronického obchodu
Fyzická osoba Bc.Lucie Pospíšilová (IČ 87667436 ) podnikající na základě živnostenského oprávnění vydaného v Tišnově dne 07.03.2011.
Zákazník
Osoba vstupující do obchodního vztahu s provozovatelem tím, že nakupuje zboží prezentované v nabídce provozovatele.
Objednávka
Zboží , které si zákazník vybral v nabídce provozovatele za účelem koupě.
2) ZÁVAZKY PROVOZOVATELE
Provozovatel se zavazuje, že bude zákazníkům dodávat:
· Zboží co nejvyšší kvality, které si zákazník objednal prostřednictvím elektronické nabídky.
· Zboží, které je v souladu s normami a hygienickými předpisy platnými na území ČR
3) ZÁVAZNOST OBJEDNÁVEK A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
· Každá objednávka, kterou zákazník potvrdí a odešle, je považována za závaznou v celém rozsahu. Kupující tak stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
· Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v momentě odeslání objednaného zboží kupujícímu.Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři. O přijetí objednávky bude zákazník informován e-mailem.
· Místem doručení zboží je adresa uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.
· Vlastnické právo na zboží přechází na kupujícího až po jeho převzetí a řádném zaplacení celé objednávky.
· Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží musí být zasláno zpět ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží s kopií dokladu o koupi zboží a písemnou žádostí o odstoupení od smlouvy a vrácení hodnoty zboží. Po doručení budete kontaktování na e-mail uvedený při objednávce. Pokud bude vrácené zboží ve stejném stavu jak bylo zasláno od nás budou vaše finanční prostředky za koupi a dodání zboží vráceny nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy na Váš bankovní účet uvedený ve Vaši písemné žádosti ( jiná variana vrácení peněz není možná, díky zavedení EET ). V případě změny stavu vráceného zboží od stavu, kdy bylo zasláno Vám, si prodejce od částky zaplacené za zboží odpočítá sumu na niž si cení poškození dané věci a zbytek finanční částky Vám vrátí. Vše ostatní probíhá stejně viz.výše.
Nepřevzetí dobírky, je považováno jako vědomé porušení kupní smlouvy, kterou zákazník uzavřel s e-shopem vytvořením objednávky, na jejímž základě e-shop zboží odeslal na adresu uvedenou zákazníkem. Zákonná 14-ti denní lhůta na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží bez udání důvodu začíná běžět až dnem převzetí dobírky od přepravce.
· Zákazník nemá možnost sám objednávku stornovat - tuto akci provádí pouze provozovatel po elektronické domluvě.
· Pokud zákazník opakovaně stornuje z jakéhokoliv důvodu svou objednávku, vyhrazuje si provozovatel možnost tohoto zákazníka nadále neobsluhovat.
· Objednáním nebo vyplněním registračního formuláře v rámci tohoto internetového obchodu dává kupující prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky. Bez výslovného souhlasu zákazníků je nakládáno s jejich osobními údaji pouze a výhradně v rozsahu,který připouští zákon o ochraně osobních údajů.
4) PLATEBNÍ PODMÍNKY A DODACÍ DOBA
· Cena zboží větší než 2.000,-Kč - poštovné zdarma, dobírečné 50 Kč
· Cena zboží menší než 2.000,-Kč. Ceny poštovného najdete v košíku ( v tabulce ) při ukončení objednávky. U dobírky dobírečné 50 Kč.
· Osobní odběr – zboží si můžete převzít v našem sídle po uhrazení objednávky z vašeho účtu na náš účet ( nutná dohoda předem ).
· Balné k objednávkám neúčtujeme.
Zboží zasíláme prostřednictvímBalíkovny a České pošty (držíme se tarifů ČP).
V případě platby předem zasílá provozovatel zboží v nejkratším možném termínu po připsání požadované částky na účet provozovatele, nejpozději do tří dnů pokud není oznámeno jinak.
V případě dobírky zasílá provozovatel zboží v nejkratším možném termínu od obdržení objednávky nejpozději do týdne, pokud zákazníka nekontaktuje a nedohodnou se jinak.
Umožňujeme i osobní odběr zboží po platbě předem na náš účet.
Provozovatel všechny zásilky včetně malých obálek odesílá prostřednictvím České pošty a Balíkovny.
Provozovatel si vyhrazuje možnost neobsluhovat v budoucnu zákazníky, kteří si záměrně nepřevezmou své balíky ve stanovené úložní době.
Úložní dobu lze po dohodě prodloužit.
5) PLATEBNÍ METODY
· Dobírka (zákazník uhradí za dodané zboží poštovnímu doručovateli nebo na poště při přejímání zaslaného balíčku). Pozor - nepřevzetím zásilky zaslané na dobírku je porušena závazná kupní smlouva uzavřená objednáním zboží a dle zákona je následně vymáhána náhrada, za zbytečné náklady, které tímto našemu e-shopu vznikly.
· Platba předem na účet (zákazník hradí dle výzvy k platbě prostřednictvím bankovního převodu z účtu na účet - platba nepodléhající EET. Při platbě na účet vždy vyčkejte potvrzení, že zboží máme skladem a můžete platbu provést. Vždy uvádějte číslo objednávky jako var.symbol pro identifikaci zákazníka. Připsání částky na účet očekáváme do 7 pracovních dnů, pokud částka nebude do této doby uhrazena, bude Vám zaslána upomínka. Pokud nebudete reagovat na upomínku bude objednávka stornována a další nákup nebude možný.
· Po dohodě možnost osobního odběru.
6) REKLAMACE
Na zboží se vztahuje běžná zákonná záruka. Zboží je vždy nové a neponičené. Při případné reklamaci, je možnost vrácení peněz na základě domluvy a zaslaných fotografií vady věci. Zboží zákazník pošle na uvedenou adresu v našich podmínkách ( viz výše ) včetně svého jména, čísla účtu a částky, kterou za zboží zaplatil. Po přijetí balíčku zákazníka kontaktujeme ( elektronicky ) a vyřizujeme reklamaci jak stanovuje zákon. Neposílejte věci zpět bez předešlé domluvy!!!
VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACE :
1. Domluva a případné zaslaní fotografií vady věci na e-mail ( viz.výše )
2. Zákazník zboží pošle na uvedenou adresu v podmínkách ( viz výše ) včetně svého jména, čísla účtu a částky, kterou za zboží zaplatil.
3. Zákazníka kontaktujeme ( elektronicky ) po přijetí zásilky a vyřizujeme reklamaci v termínu, jak stanovuje zákon.
4. Při kladném vyřízení reklamace je zasláno nové zboží nebo peníze za zboží ( v případě platby dobírkou i část poštovného ), vše po domluvě se zákazníkem.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ( kupujícím ) ve smyslu zákona § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci a účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách
www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostaně. Pro spotřebitele je volba mimosoudníh řešení sporu dobrovolná.
Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák.č.634/1992Db. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.
Doručením takového návrhu ( s předepsaným obsahem ) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.
Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat - cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.
7) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Respektujeme vaše soukromí a s vašimi osobními údaji je nekládáno dle zákona. Abychom vám mohli nabídnout plnohodnotné služby, potřebujeme znát některá vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a nebudou nikdy poskytnuty žádnému třetímu subjektu, s výjimkou přepravce.
Provedením objednávky vyjadřujete souhlas se zpracováním svých osobních údajů, uvedených pro obchodní a marketingové účely pouze naší společnosti.
Osobní údaje nejsou prodávány, předávány, ani nijak jinak zpracovávány pro potřeby třetích stran, či následný prodej.
Údaje o nákupech (objednávky) jsou shromažďovány za účelem vyřizování reklamací a ke zpětné kontrole účetních dokladů.
Máte právo požadovat opravu, doplnění, nebo zlikvidování osobních údajů. Pokud nechcete, aby Vaše osobní data byla registrována v naší databázi, zašlete nám písemně sdělení.
8)ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
Prodávající nenese žádnou odpovědnost za škody na zdraví, způsobené nesprávnou manipulací u nabízeného zboží.
Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen i změnu těchto obchodních a provozních podmínek bez předchozího upozornění.
Veškeré ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou konečné. Jako kupní cena je vždy považována částka uvedená u zboží v den potvrzení objednávky. Nejsme plátci DPH.
Pokud máte jakékoliv dotazy či nejasnosti, neváhejte nás kontaktovat na email: pospici.doubrc@seznam.cz nebo pospici237@gmail.com. Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi maximálně vstříc k jeho spokojenosti.
ZPŮSOB DOPRAVY CENA
Česká pošta - platba na účet | ZDARMA |
Osobní převzetí po platbě na účet | ZDARMA |
Česká pošta - Balíkovna - platba na účet | ZDARMA |
Česká pošta - dobírka | 150 |
ZPŮSOB PLATBY CENA
Způsob platby je již zahrnut při výběru dopravy | ZDARMA |